close

今天想起好多和他的回忆....

I had go out wif my family today...

Dinner at Restoran 33...

Suddenly i think back lastime ,i no laptop....

he know i sien ,n he cnt acc me...

He jz take the laptop from setapak to me n go bek ....

Lastime,i really feel ntg ...

feb when i break up wif u ,i edy know ...

what u did ,is bcoz u love me b4....

I rmb lastime u go HK,u still ask me wanna gif city to me drive or nt..

coz u know i very lazy to take lrt...

at last ,u jz say u scare i drive very careless n din gif me ...

at least,u gt think to gif me drive,i really feel happy ...

coz u care me ...

But i know,all is jz memory ....

Its No more... 

After dinner,

We all go yanyan hse today....

Yanyan mum suddenly say :'ah hui....'

i jz say i wan go toilet ....

n mum explain to her ,we break up edy....

i feel hard to explain to every relative.....

I go cousin hse ,i aso very scare..

I very scare aunty ask me y break up ??

Y this n dat...

I really very lazy explain n dunwan to explain...

I feel hard ...

Very hard ...

I feel i wan tears drop ...

I dunwan let my family know,

原来我还会为了你流泪......

 其实分手,

我很伤心....

但是你要我偷偷摸摸的和你一起,

不要让你家人和亲戚知道我们在一起,

我真的很累,

我爱你爱到真的很辛苦....

我离开...

是真的很伤.....

但是我知道时间过了,我会比以前开心....

比起半年前,你回关丹后的改变...

我知道我会更开心,你也一样吧?

我走了,

你一句话都没有挽留...

我心也凉了....

我知道我们分开,我不可以完全怪你...

我有时可以很开心的和朋友聊天,去证明我也可以很开心...

有时候,我想起一些小事都可以滴泪....

有时很恨你,有时很想你...

有时觉得自己犯贱,

delete了你,

但是还是回去你fb看你有没有update status...

真的好傻....

有时看到你上skype,

我会想你是和她在skype吗??

其实之前也是酱吗??

不懂为什么今天那么情绪化....

真的不想要再酱...

眼泪有时就是不听使唤的...

我会笨到问自己,

其实你会好像我,再流眼泪吗??

君,真的傻够了...

真的,睡了,明天不要再这样了好吗??

回忆,一切都不会重来,我知道的...

晚安...

arrow
arrow
    全站熱搜

    KuaNnY 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()